Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av mona Fernqvist - 19 oktober 2010 20:36

Ok då var en dag till ända på jobbet.Har 2 skift kvar sen tar jag helgen,det ska bli så underbart. Få se vad helgen har för överraskningar elr inte.Nåt kul ska de bli iallafall det har jag lovat mej själv. Kanske möter man den stora kärleken om den nu finns. Idag har det regnat och haglat omväxlande,inte kul. Hann med en promenad med jobbat runt Sundstatjärn iallafall,

Skönt få lite syre till hjärnana. Annars känns det ganska tungt,det närmar sig en ledsam dag. men det ska väl gå det oxå. Känner fortfarande en sån ilska för det som hände i maj,tomhet och besvikelse .

Har läst domen igen nu när man fått lite distans till det hela.Men livet blir aldrig det samma igen. Älskar dej min underbara lilla ängel.

Nu så väntar jag på Leif GW Perssons nya program om Linköpingmorden som fortfarande inte är lösta.

Tror det blir ett bra program,han är verkligen en klippa när det gäller krimologi.

Nej nu ska jag ge mej så hörs vi imorn

Sov gott

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards